Monday, September 3, 2012

Barbie Doll Cakes


Barbie Doll cakes - My 1st trial. Order by my hubby friends kat damansara assets


Barbie Doll kali ke 2 - Tempahan dari siti maslela. Ni kawan FB yang ke 1000 tak silap saya. Masa tu saya hadiahkan macarons pada nya. Skg jadi pelanggan saya. Rupanya.... husband dia saya kenal. Husband dia kawan se opis saya dan suami saya semasa kami bekerja di Technochase S/B dulu... huhu what a small world....



                       Barbie Doll tempahan dari kawan lama Noordiana untuk birthday anaknya - Iman.
                                                 Cantiknya....suka tgk baju barbie kali ini
Ini adalah hasil kali ke 3 saya buat kek barbie doll. Semakin lama alhamdulillah semakin advanced. yang penting kene minat dan suka dgn apa yang kita buat. Terima kasih pada family dan kawan-kawan yang sentiasa bagi sokongan pada saya.

No comments:

Post a Comment